Gäst wAcko Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Jag hade nog typ berättat för min familj om att jag skulle dö. sen hade jag skrivit en lång "skrift" om vad jag tycker om mitt liv, där jag berättar alla mina känslor och hemligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Lånat en massa Pengar och åkt till nån tropisk ö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 sprängt furutå skolan, ja hatade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 pajja alla fönsterrutor jag ser slå alla som jag hatar och sedan cyklat hela dagen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Berättat för alla vad jag tycker och tänker om dem. Samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 skulle spränga bort Japan (min drömm) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sommarbarn Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Jag skulle nog vara rädd. Vill inte dö :unsure: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 jag tror ingen rånar någon,kn*llar någon eller något liknande.Man skulle inte ha lust.Det enda man skulle orkat göra är som någon sa berätta vad man känner osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TuggaBananWTF Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Vara inne på Fuska.se för sista gången! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jolt Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) Vara inne på Fuska.se för sista gången! Det hoppas jag verkligen inte... Jag skulle vara med min famlij och vänner. Redigerat 16 November 2008 av HolyHunter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
marz231 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 jag skulle nog få något sorts hjärnsläpp och skita i det som är viktigt som familj etc, så jag hade nog gjort upp med alla jag hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 (redigerat) hadde spelat lite spel, sen hadde jag varit med vänner och familj sen sagt saker som jag menar till ngr andra människor och sånt, SEN! NU JÄDERANS! Skulle jag förstöra saker i samhället :} Patrik goes mad! Redigerat 16 November 2008 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.