Jolt Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Grekland spelar så tråkigt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag förstår min inte på Lagerbäck!! Hur f*n kan han spela med Taco Andersson, Sidlesdanne, Chippen å Alexandersson när det finns bättre alternativ!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Gillade Sveriges stil när de spelade idag. De kändes som mer offensiva än vanligt. Sen att D. Andersson startade...varför? OKej, han va OK igår, men i 9/10 matcher är kim bättre. De borde köra med Svensson som def och Kim som off.Precis. Härlig kämpaglädje av Petter Hansson som tryckte in den bollen ! Riktigt bra samarbete också av Henke och Zlatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 11 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Jag förstår min inte på Lagerbäck!! Hur f*n kan han spela med Taco Andersson, Sidlesdanne, Chippen å Alexandersson när det finns bättre alternativ!?!? Ehh??Vi vann igår vilket var det viktigaste och så ger du Lagerbäck kritik :bah: . Tycker faktiskt att D.Andersson gjorde det bättre än jag trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 11 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2008 Grekland spelar så fult. men vi vann i allafall. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.