Windnoob Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Rock out! Guitar hero 1, 2, 3, 80's. Allt på tv. Önskade inte ni inte att guitar hero kom till PSP, nintendo ds osv..? Men äntligen ska det komma till Nintendo ds! jag har kollat lite hit och dit och detta är lite vad jag såg. Guitar hero on tour's sida Youtube Jag tänker lätt köpa spelet, ser ganska häftigt ut med den har sina sid effekter t ex finns bara 4 "frets" istället för 5. (oranga fattas) Skriv vad ni tycker om guitar hero on tour. :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 10 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Tror det kommer bli skit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 10 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2008 Hahah hur kommer det sig?:P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hahah hur kommer det sig?:P Ingen orange knapp för det första. Sen blir det sjukt oprecist att strumma med stylusen också. Och hur ska man vrida huvudet, armen och DS:et för att ha någon jäfla kontroll, egentligen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det ser ganska roligt ut, men synd att jag inte har DS då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Hahah ja vill se dig göra ett eget spel ;) Redigerat 13 Juni 2008 av windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag tycker det ser roligt ut på trailern. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 japp men måste ha super mario64 ds edition först Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 har nog funderat på att köpa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 LOL har bokat det på cdon.com ska bli skönt att få det / har sett trailern föra året och har väntat till nu. Men det kommer ut i juli Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Whoah kan man boka det hos cdon.com.. visste inte jag! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 såg skit ut =( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg