Gäst Aldrig Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Håller med :yucky: kan väl försöka xD Tack :) Du får 5 fm per pokemon Fusk! Du har inte gjort den! Du har bara bytt färg på ett ställe! Den här hittar man om man googlar på fake pokemonhttp://www.totalpokemon.com/images/fakes/kitfake.png MEN KAN DU INTE LÄSA!? HAN SKREV JU ATT HAN HITTADE DEN PÅ GOOGLE! Och gör inte ett demo innan mycket är klart, det där är ju bara 3 maps man kan ju inte göra ett skit. Du har alldeles för lite kunskap inom Gamemaker för att kunna bli klar med det här. Hoppas du inser det och inte blundar för sanningen. Förlåt då. Jag bygger väll vidare på min skit demo. Skit är det inte precis, men bygg vidare innan du släpper den. ;) :angry:Jag skiter fullständigt i om du vill ha mig här eller inte. Dessutom ändrade han inlägget så först stod det en annan sak...Kan du bevisa det? Nej men tyst då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det finns inget program som är först ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Har ni tittat på demon? Säg vad jag ska ha Mer av i demo 1 och vad jag ska ha mindre av i demo 1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Mer spel, mindre bilder... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Mer spel, mindre bilder... Hur menar du med mer spel. Vad ska jag lägga till.? Jag har gjort 10 st roms. men vad mer ska jag lägga till som spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Så att man kan gå och göra något ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Så att man kan gå och göra något ;) Ok men vet du hur jag gör så att jag kan testa spelet först. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Tryck på Play Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Tryck på Play Var finns knappen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Om du kollar igenom där uppe finns det en grön pil som pekar åt höger Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Oj jag hittade den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ditt spel är ett fjasko alexmini Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg