Gäst Logfan Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Om ni vill kunan göra såna här bilder så gå in här och ladda ner! http://www.advancewarsnet.com/designmaps/editor.php Det är egentligen till ett annat spel så det finns soldater och grejer. Men man kan ändå lägga till Stenar, Vatten, Vulkaner, Broar! Man lär sig väldigt lätt! När du vill spara så tryck på "Print Screen" på ditt tangentbord. Sen så måste du ha gimp (Funkar kanske i Paint ochså) så tar "Beskär eller ändra storlek på bild" Så trycker du på den så tar du beskär så trycker du avr du vill börja på bilden och tar hela bilden så ahr du bara bilden kvar sen! och då kan man spara den som .jpg eller .gif,. Om man sparar den i Adwancewars programmet så kan du tex skriva "bla.jpg" så står den att det är jpg men dne lurar bara en! Så gör vad jag har sagt! ja, Jag fortsätter i morgon See you Guys! Redigerat 18 Juni 2008 av Logfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Ska försöka. http://img516.imageshack.us/img516/2707/dialga2nw5.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) det kommer nog inte bli nåt spel (tror jag ) Redigerat 18 Juni 2008 av ROBLOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Nödig komentar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 bara sa att jag tror inte att det blir nåt spel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Tro vad du vill :/ http://img175.imageshack.us/img175/4327/dialga3wl3.png Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 det kommer nog inte bli nåt spel (tror jag )Tror exakt samma sak, Moonlamp kan inte ett j*vla skit om gamemaker, han visste ju inte ens hur man testar sitt eget spel. Om man har så lite kunskaper skall man inte ge sig in på ett stort projekt som detta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det kommer nog inte bli nåt spel (tror jag )Tror exakt samma sak, Moonlamp kan inte ett j*vla skit om gamemaker, han visste ju inte ens hur man testar sitt eget spel. Om man har så lite kunskaper skall man inte ge sig in på ett stort projekt som detta. Jag får ju hjälp med. Inte med game maker då. men med städer och sånt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZiLbOr Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 det kommer nog inte bli nåt spel (tror jag ) Tror exakt samma sak, Moonlamp kan inte ett j*vla skit om gamemaker, han visste ju inte ens hur man testar sitt eget spel. Om man har så lite kunskaper skall man inte ge sig in på ett stort projekt som detta. Jag får ju hjälp med. Inte med game maker då. men med städer och sånt. Du jag håller på med en liten stad till ditt spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 när jag försöker splea demot kommer det ba5ra en grå ruta Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Gör det? För när jag Ska spela på demot så går det. det kanske är en bugg ska kolla upp det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Då är det väl dags att sätta igång igen då! j*vla byggnader vill för f*n inte komma in på bilden! Redigerat 19 Juni 2008 av Logfan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg