CeZ Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Aldrig att man får flood eller god armor, men händer något? Någon som provat än? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Aldrig att man får flood eller god armor, men händer något? Någon som provat än?Funkar inte för mig... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Distinction Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 Stor bluff. :yucky: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 22 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2009 jag vill se bevis att nån hjar gjort det om jag ska tro på det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afwrgrg Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 Det är fejk. Men asabrasa bevisa att det inte är fejk genom att filma bossen eller ta ett Screenshot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
afwrgrg Skrivet 28 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2009 (redigerat) opps det blev 2 inlägg datorn dampa srry Redigerat 28 Juni 2009 av MRedge19 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 14 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2009 han svarar ej på nån då har han fel! Den som kan låsa tråd lås tråden denna är hur onödig som helst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Lås tråden och ge den till trollen! Epic Fail (Stora Flood ledaren) är skeppet som man är i, i gotta laugh. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tilvas Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Du bara var tvungen att bumpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TYlor Skrivet 5 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Oktober 2009 Du bumpar nu, och nu gör jag det igen, que te paso? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 26 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2010 Du bumpar nu, och nu gör jag det igen, que te paso? Tro inte att du är nåt jävla cp. Du är helt körd i skallen om du har någon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Klayett Skrivet 6 April 2010 Rapport Dela Skrivet 6 April 2010 Det är inte sant, För det finns inga Secret Archievments på Halo 3, Men på Halo Wars tror jag det finns fast du menar nog inte det... Men som jag sa: Det är inte sant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg