elin1101 Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Finns det något bra-gratis sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Om du hae Windows så har du Paint... Eller vad menar du? Rita med penna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hm vad menar du? Annars finns det tablets, såkallade ritbord som man kan köpa i elektronik affärer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hm vad menar du? Annars finns det tablets, såkallade ritbord som man kan köpa i elektronik affärer. Tänkte nämna det :) man ska kunna nvända vilket program som helst om jag har fattat rätt (Paint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elin1101 Skrivet 12 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Om du hae Windows så har du Paint... Eller vad menar du? Rita med penna? ja,penna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Men rita med Paint då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Du använder ju pennan istället för musen. Så du ritar ju i Paint med pennan istället för musen. Det enda du behöver köpa är ett operativsystem med Paint :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Men ritbord är ganska dyra, har inte kollat så mycket men jag tror det är svårt att hitta ett för under 2000, men det kanske var mer avancerade modeller jag kollade på Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Hon kanske redan har en sån men har inget program att rita i. Så hon frågade kanske om det finns något gratis program att rita i för att slippa punga ut med mer pengar. Det var bara en wild gues. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Men ritbord är ganska dyra, har inte kollat så mycket men jag tror det är svårt att hitta ett för under 2000, men det kanske var mer avancerade modeller jag kollade på Nejdå, jag har hittat många som kostar runt 700:-. Kolla på dustin bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.