Cryo Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hej.. Det e så att jag har under en liten tid funderat på att köpa mig en Psp. men jag har 2 frågor först.. 1. Vad kan man göra med den? Se på film? lyssna på musik? Spela spel? 2. Går det att komma ut på internet med den? Och isåfall, måste man ha något trådlöst nätverk eller liknande.. och hur gör man om man inte har det? Jag e mest angelägen om internet frågan för jag hittar inte några vettiga svar någon annanstans Och jag vill inte ha massa svar om att psp suger och ds e bättre.. Jag är inte ett skit intresserad av nintendo ds. Vill bara ha svar på dom här frågorna.. Inget annat.. Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reactor Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Hej.. Det e så att jag har under en liten tid funderat på att köpa mig en Psp. men jag har 2 frågor först.. 1. Vad kan man göra med den? Se på film? lyssna på musik? Spela spel? 2. Går det att komma ut på internet med den? Och isåfall, måste man ha något trådlöst nätverk eller liknande.. och hur gör man om man inte har det? Jag e mest angelägen om internet frågan för jag hittar inte några vettiga svar någon annanstans Och jag vill inte ha massa svar om att psp suger och ds e bättre.. Jag är inte ett skit intresserad av nintendo ds. Vill bara ha svar på dom här frågorna.. Inget annat.. Tack på förhand Om du inte har trådlöst nätverk måste du skaffa det eller så snikar du av grannen... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det finns ställen där man kan va inne på internet med pspn men vet inte vart sök på google. Och om du köper minst 1gb memorycard till så kan du ladda ner musik,filmer,spel m.m gratis. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Det är bara att gå runt bland radhus eller gå in på Mc Donald´s, det brukar funka där inne. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cryo Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Tack... men kan man köpa nån router som ger trådlöst nätverk o koppla in den här hemma? o sen surfa genom den? och isf var köper man en billig sån? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag sog på www.netonnet.se att de sålde de sådana, det är allt du behöver. Den heter D-Link DI-524, den billigaste. Den kostar 500:-. Men om du skulle känna någon eller bor i göteborg så kostar den ca 200kr mindre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Hej.. Det e så att jag har under en liten tid funderat på att köpa mig en Psp. men jag har 2 frågor först.. 1. Vad kan man göra med den? Se på film? lyssna på musik? Spela spel? 2. Går det att komma ut på internet med den? Och isåfall, måste man ha något trådlöst nätverk eller liknande.. och hur gör man om man inte har det? Jag e mest angelägen om internet frågan för jag hittar inte några vettiga svar någon annanstans Och jag vill inte ha massa svar om att psp suger och ds e bättre.. Jag är inte ett skit intresserad av nintendo ds. Vill bara ha svar på dom här frågorna.. Inget annat.. Tack på förhand 1 man kan kolla film spela spel och lyssna på musik.(beroende vilket format filmen är i vlc, umd etc etc) 2det går att komma ut på internet med den men jag tror att man måste ha trådlöst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Och om du köper minst 1gb memorycard till så kan du ladda ner musik,filmer,spel m.m gratis.Noob! Du måste ha "flashat" ditt psp (Slim) för det ska funka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kazekami Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 for att ga in pa internet sa maste du ha ett tradlost natverk. ps. skriver detta pa min PSP. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tzarenc Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Jag märker det... Nu har du fått svar, lås tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg