Gäst Logfan Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Hej På w3schools så står det att man ska ladda ner php,MyQual och nåt annat är det verkligen nödvändigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 php behöver man, och MySQL är oxå ganska bra, eftersom databaser är enkla och smidiga att använda sig av. Det där tredje programmet vet jag inte, jag tror man måste ha något slags server program till php. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Andersffs Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 En webbserver som är moddad med PHP. Annars kan du prova Xampp, väldigt bra och smidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 jag kör med Apache, PHP och mysql. Funkar finfint Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Ja, då gör jag det ochså. Tack för svaren :) Vad menar dom med att man ska fylla i domain namn och server namn? Redigerat 13 Juni 2008 av Logfan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ja, då gör jag det ochså. Tack för svaren :) Vad menar dom med att man ska fylla i domain namn och server namn? gå in på webdesignskolan.se och följ deras guider när du installerar. Då får du svar på alla dina kommande frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.