Blitzcat Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Jag diggade verkligen filmen "21". Handlar om ett gäng collegeelever somåker till Las Vegas för att tjäna pengar med hjälp av att räkna kort i BlackJack. Filmen är baserad på en verklig händelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Den gröna milen är mycket trevlig. :) Men Secret Window är nog utan tvekan den bästa film jag nånsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 hmm... bästa film... bästa komedi är nog någn skräck... (har fått förbud att ej se på sckräk filmer) men bästa film... hmm... det måste nog vara va f*n heter nu filmen... får nog bli The leage xD Har du förbud att ej se på skräckfilmer? =P Donnie Darko och The Green Mile, inte så nya, men de senaste jag har sett, sjukt bra och lätt med på min top 10 lista! Word, helt enkelt. Den gröna milen är mycket trevlig. :) Men Secret Window är nog utan tvekan den bästa film jag nånsin sett. Det är den med Johnny Depp, vad? Baserad på Stephen King-boken? Den är väl okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag avgudar filmen I Am Legend, den är så jeffla bra, men sorligt när sam dör :( I Am Legend FTW! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 The new guy :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 hmm... bästa film... bästa komedi är nog någn skräck... (har fått förbud att ej se på sckräk filmer) men bästa film... hmm... det måste nog vara va f*n heter nu filmen... får nog bli The leage xD stavas the leauge men den e jävligt bra. Jag diggade verkligen filmen "21".Handlar om ett gäng collegeelever somåker till Las Vegas för att tjäna pengar med hjälp av att räkna kort i BlackJack. Filmen är baserad på en verklig händelse. såg den för någr dagar sen, det händer ju typ inget i den och jag fattade aldrig vad de menade när det räknade kort, fatatde det som att det räknade vilka kort som hade gått osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Jag avgudar filmen I Am Legend, den är så jeffla bra, men sorligt när sam dör :( I Am Legend FTW! :lol: Vad ser ni för nåt bra i den? Jag tyckte den var rätt okej, men inte mer. @underwar: League stavas det. ^_^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 9 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juli 2008 Million Dollar Baby är en riktigt grym film med en stor tankeställare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Skulle vilja säga att Reservoir Dogs är en jävligt utmärkande film med världens skönaste repliker. Förutom att det är Quentin Tarantinos bästa film så är det en höjdarklassiker och har sin stil för sig. Underbar film. Tenacious D: The Pick of Destiny är en rolig "manligt könsorgans- komedi" som har sin egna klang. Riktigt rolig och underhållande film, om man har förstående för barnslig snopp-humor. Liar Liar, förutom en av Jim Carrey helroliga komedier är det en underhållande familjefilm som alla ler åt. Kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
antebajen Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 Gillar 1408, den är så läskig.. mysig att se:) Själv tyckte jag 1408 var en besvikelse efter att ha hört så mycket bra om den. :( 1408 äger asmkt faan :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 10 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 The new guy :) JA FYFAN!!!! X'''D Jag såg den för nån vecka sen jag skrattade typ 24/7 x'''''''''''''''''''''''''''''''D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.