VAZE Skrivet 12 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2008 Jag vill köra ett spel som man kör men andra online ett somt typ är som habbo jag tror de kallas reallife eller nått sånt men jag vill ha nått liknande spel som man inte behöver ladda ner. De spel som jag redan har provat är club penguin och coke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag vill köra ett spel som man kör men andra online ett somt typ är som habbo jag tror de kallas reallife eller nått sånt men jag vill ha nått liknande spel som man inte behöver ladda ner. De spel som jag redan har provat är club penguin och coke Blipville eller för att ta allt till en helt ny nivå som slår ut allt annat Entropia Universe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Ja blipville kanske då Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag glömde att skriva att inte blipville har tröttnat på det men jag ska börja spela warrock nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag glömde att skriva att inte blipville har tröttnat på det men jag ska börja spela warrock nu öhm, om du vill ha reallife spel så varför ska du spela warrock då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 ville spela ett reallife spel medan jag laddade ner warrock ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Aldrig Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 SecondLife, Entropia Universe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.