Zambulon Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 kan nån hjälpa mej med digimon world det första spelet jag får ryck på det! :evil: man får bara sukamon hela tiden å han suger! kan nån tipsa mej om nån bra sida med en komplett guide till det ****** spelet?! eller hjälpa mej mde hur man får alla andra digimon? det fanns enn tråd här för länge sen men den e borta... snälla hjälp mej jag är desperat! tack på förhand... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 träna itte för mycke i liv då får du itte sukamon och numemon lika lätt om du får sukamon ska du gå till trsh mountian och prata med kingsukamon så får du till baka den gamla och träna den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 kan nån hjälpa mej med digimon world det första spelet jag får ryck på det! :evil: man får bara sukamon hela tiden å han suger! kan nån tipsa mej om nån bra sida med en komplett guide till det ****** spelet?! eller hjälpa mej mde hur man får alla andra digimon? det fanns enn tråd här för länge sen men den e borta... snälla hjälp mej jag är desperat! tack på förhand... För att slippa Sukamon: Låt inte din digimon sk*ta på sej, mata den hela tiden, låt den vila och sova.. För att slippa Numemon: Din digimon måste väga över 5 kilo.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 hur får man en bra digimon när man itte har några bits nästan och inga chip??? har 85 i staden så behöver riktigt bra digimon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 det är bra att ha kuwagamon och kabuterimon i staden för dom förbätrar alla tränings saker vet nån hur man får tentamon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 ok men vilka ovanliga går att få egentligen känns som man har alla utom digitamamon nu ju Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 till staden jag kan myatoismon och digitamamon men sen finns det inga mer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DeadAngel Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 Min kompis har den.den är inte bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zambulon Skrivet 31 Oktober 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 vet bån nån bar sida där det står hur man får olika digimon? (vilka stats dpm måste ha osv) :?: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 jag hade en men den glömde jag av men sök på passagen efter några sidor Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 men jag har stått utanför iglon om det är den som är en ruta ovanför garuromon jag har väntat 10 min han börjar itte frysa? jag hade birdramon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon_Hunter Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 men jag har stått utanför iglon om det är den som är en ruta ovanför garuromon jag har väntat 10 min han börjar itte frysa? jag hade birdramon Jag prövade med Meramon... Det gick inte då heller.... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg