OmenChild Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) Köpte och installerade GRID för några dagar Sen. men sen så såg jag att grafiken sög (för mig) och jag hade upplöstningen på 1024 x 768. Tyckte det kändes tarvligt så jag ökade den till 1280 x 768. Efter det så startades om spelet. Efter det så gick det bra tills att menyn kom för då så blev det svart (Jag hörde musiken och hur jag ändrade alternativ) Jag är 99.99 % att det kan bero på min kassa dator. Men hur ska jag få till så att jag kan se något? Jag har ominstallerat det men det verkar inte fungera (inställningarna sitter kvar) Min dator: AMD Athlon 64 processor 3400+ (2.4GHz) 3gb ram NVIDIA GeForce 6600GT 22 tums skärm Redigerat 13 Juni 2008 av A_2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Din dator är rätt gammal och Grid är ett nytt spel som kräver bättre dator tyvär, men prova att köra på lägsta inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ja men jag kan inte ställa in dom för att jag kan inte komma in till menu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Kolla om det finns någon fil som heter options.exe eller liknande i mappen och ändra därifrån, eller leta upp och ta bort filen där inställningarna sparas (nån fil som heter settings), om inget funkar så får du nog installera om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Noop finns ingen Setting eller option. har installerat om kanske 4 gånger men inställningarna sitter kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Tagit bort alla spelfiler också? Bara för att amn avinstallerar ett spel så betyder inte det att alla filer försvinner. Så kolla igenom datorn och ta bort eventuella filer som "tillhör" spelet du hittar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.