360Xbox Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Här är en film om de 3 grisarna och vargen (och jultomten!) Ni måste se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 HAHAHAHA. Den var så j*vla rolig. :lol: :lol: :lol: . (Seriös) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 ägda xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 asg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Här är en film om de 3 grisarna och vargen (och jultomten!) Ni måste se den Jag chackade detta forum för att se nått roligt , f*n vad folk har fått dålig humor på sista tiden :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Här är en film om de 3 grisarna och vargen (och jultomten!) Ni måste se den Jag chackade detta forum för att se nått roligt , f*n vad folk har fått dålig humor på sista tiden :/ de är du som inte fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Okej? Jag ser inte vad ni skrattar åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Okej, visst man kan tycka det är roligt, men tomten ramlar ner i en gryta och blir kockad. (haha...) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Alla har olika sorts humor :P Jag tyckte den va rolig ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Okej? Jag ser inte vad ni skrattar åt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Den var riktigt bra, haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Öh, jag satt hela tiden och väntade på det som skulle vara roligt. Pah. Kass humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.