Viikiie Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 När jag patchar Age of conan får jag felkod 407, vet nån hur jag fixar detta? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Tror du får bäst hjälp om du kollar på AoCs support forum/sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag har sökt där men hittar inget som kan hjälpa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 (redigerat) http://forums-eu.ageofconan.com/showthread.php?t=10985 Kanske finns det något i den tråden? Om det fortfarande inte hjälper så posta i deras officiella forum. Redigerat 13 Juni 2008 av Garone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Nu får jag fatal error: could not download patch information. Nåt förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Gå in på din AoC folder och välj 'Repair'. Om det inte skulle funka så ominstallera spelet. Jag gissar på att det är några filer som saknas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viikiie Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag har repairat, tänkte ominstallera imorgon, och ja, jag mistänker att filer saknas, saken var ju 8GB för liten... men som tur är har jag en vän med spelet som kan låna mig skivor om det är de de e fel på :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Att det fattades 8GB kan ju också vara att du inte patchat klart. Själva patcharna tar ju upp runt 13GB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.