KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Hej. Jag har just skaffat cs 1.6 men när jag kör online blir jag jämnt disconect from server. Så här gör jag. Startar cs, sen går jag till en server och startar. Sen så när den laddar så blir jag disconect from server. Vet nån hur jag kan göra för att kunna göra så jag kan köra online? Mycket tacksam för svar. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Sitter du bakom en router eller brandvägg eller anti-virus? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag har en raouter men jag använder slad nu för tiden + jag kör wow utan problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag har också router fast när jag spelar cs använder jag lokal internet väggutag med routern funkar det inte för mig så ta vanliga sladden o sätt i o spela i väggutaget ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Alltså jag har sladen i själva internet sen ner till datorn men jag blir det jämnt endå. Vet nån varför? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ha väggutaget till datan kommer nog att funka då Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Eeee. Jag har inget uttag där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Har du inget vägguttag? där du kan stoppa in kabeln i??!? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Altså. Jag går till modemet säter i den vanliga sladen som gör så den får ström. Sen sätter jag i internet kapeln i modemet sen i datorn. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Du förlorar kontakten till servern. Kontrollera att din anslutning fungera till 100%. Redigerat 15 Juni 2008 av Raptomex Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Kan nog vara kopplingen mellan modemet också :) Men testa på en annan dator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg