Hoppa till innehåll

Parkour - Dreamus Trail Movie!..


xkenta
 Dela

Rekommendera inlägg

Hey,

 

jag och mina polare har ett team inom parkour.. Vi kom på namnet Dreamus, Dream + us = Dreamus, Så vi har ni våran "Trail movie " ute på youtube.com nu.. Skulle uppskatta om ni kolla på filmen!..

 

Vi tjänar 10$/ 1000 tittare..

 

Så snälla!.. Kolla länken och komentera och betygsätt, Skicka gärna vidare till alla ni känner!..

 

 

 

 

Tack i för hand..

 

mvh// Ento (Xkenta) - Dreamus Creater and Teamleader..

 

 

Ps.

-Jag är inte med i filmen!..

 

-Och alla från stockholm!, Sök inte till team:et.. Det är bara för dom vi känner..

 

-Våran loga var fel fil typ, därför en annan..

post-64611-1213375586_thumb.jpg

Redigerat av xkenta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hm, jag och mina vänner har gjort något liknande -

. Hehe, skämt åsido. Jag har alltid gillat att se på Le Parkour på youtube. Hoppas det blir något riktigt bra med erat "gäng" eller vad man nu ska kalla det ;> Men lycka till iaf

 

EDIT - Vad heter den första låten btw?

Redigerat av Strato
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Det är min kusin som redigerar allt på filmerna m.m. och vi har inte pratats vid sy mycket nu på sistone..

 

Vi tjänar genom att våran kompis/polare har slagit vad om att det inte komma bli många som kollar.. Så han ger oss pengar för varje 1000 tittare.. men också för hur många det blir..

 

mvh// Ento - Dreamus team leader..

 

P.s kolla profilen som filmen är inlagd av och skicka ett pm så får ni svar på det mesta..

Redigerat av xkenta
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...

Våran riktiga film kommer ut om ungefär 1-2 veckor..

 

Skulle vara tacksam om ni kollade när den kom ut.. Kommer posta länken här så fort den är upplagd och jag har tid.

 

Tack i förhand // Xk

Har eran riktiga film kommit ut?

 

Såg trailern. Inget vidare må jag säga.

 

Det första droppet fick mig nästan att stänga ner hela videon. Personen som gjorde det kontrollerar verkligen inte landningen samt att hans kropp rent fysiskt inte klarar av ett sådant högt dropp. Han skadade sin kropp oavsett om han kände det eller inte.

 

Sedan när vi kommer till dom andra klippen är det någon som gör handspinning, eller vad det heter (har ingen koll på tricking/freerunning tekniker) vilket inte har något med pk alls att göra. Det är helt enkelt inte parkour just därför att det inte är att röra sig effektivt. Precis samma sak med volter. Så, med andra ord, det är freerunning och inte parkour.

 

Det sista droppet var det samma sak med. För högt för okontrollerat för lite träning för att göra det.

 

Ni bör inte hoppa alls det första året. Satsa på styrka, explosivitet, uthållighet, balans, och koordination.

 

Förresten, om ni vill ha hjälp att komma igång så kan jag hjälpa er. Det är svårt från början. Inte rent tekniskt, men mentalt. Grunderna om parkour, vad det är, filosofin och sättet att träna. Skicka ett PM om ni är intresserade.

Redigerat av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...

Våran riktiga film kommer ut om ungefär 1-2 veckor..

 

Skulle vara tacksam om ni kollade när den kom ut.. Kommer posta länken här så fort den är upplagd och jag har tid.

 

Tack i förhand // Xk

Har eran riktiga film kommit ut?

 

Såg trailern. Inget vidare må jag säga.

 

Det första droppet fick mig nästan att stänga ner hela videon. Personen som gjorde det kontrollerar verkligen inte landningen samt att hans kropp rent fysiskt inte klarar av ett sådant högt dropp. Han skadade sin kropp oavsett om han kände det eller inte.

 

Sedan när vi kommer till dom andra klippen är det någon som gör handspinning, eller vad det heter (har ingen koll på tricking/freerunning tekniker) vilket inte har något med pk alls att göra. Det är helt enkelt inte parkour just därför att det inte är att röra sig effektivt. Precis samma sak med volter. Så, med andra ord, det är freerunning och inte parkour.

 

Det sista droppet var det samma sak med. För högt för okontrollerat för lite träning för att göra det.

 

Ni bör inte hoppa alls det första året. Satsa på styrka, explosivitet, uthållighet, balans, och koordination.

 

Förresten, om ni vill ha hjälp att komma igång så kan jag hjälpa er. Det är svårt från början. Inte rent tekniskt, men mentalt. Grunderna om parkour, vad det är, filosofin och sättet att träna. Skicka ett PM om ni är intresserade.

 

 

tack för Kommentaren :), vet att första droppet var värdelöst, fast han var ny.. Samma med sista, och vi hade inte så många klip inom Parkour så det blev lite mycket volter.

 

Den nya filmen har kommit ja :) Har inte varit så aktiv här på Fuska, Kommer kanske bli ändringar på det..

 

Nya filmen:

 

Den innehåller en del fails, fast dom är nya i teamet, Mig själv är han i bar överkropp och röd tröja, om ni undrar över varför min balåtvolt var så låg så slog jag ansiktet i roten gången innan så jag var lite omskakad och ville inte göra om det så jag hoppade bara utåt..

 

Tack för er tid att kolla in filmen :)

 

// Ento

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...