NightMaker Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag kan inte se vad jag skriver till andra och Jag ser inte vad dom skriver till mig jag ser inte guild chaten eller /1 /2 /3 /4 /5 vad är fel kan inte se vad någon skriver hjälp fort för mina kompis kan bli sura, aså dom kanske tror att jag ingnorar dom :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jag kan inte se vad jag skriver till andra och Jag ser inte vad dom skriver till mig jag ser inte guild chaten eller /1 /2 /3 /4 /5 vad är fel kan inte se vad någon skriver hjälp fort för mina kompis kan bli sura, aså dom kanske tror att jag ingnorar dom :( om du hålelr musen över chattrutan så kommer ju general chat taben fram högerklikca på den och ta reset to default så borde det fungera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Du har inte råkat trycka på Combat log där uppe bland flikarna ovanför chatten? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NightMaker Skrivet 13 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Du har inte råkat trycka på Combat log där uppe bland flikarna ovanför chatten?Lol jag är i 70 så jag borde ha kolla på det :D Oddy, tack kan se nu <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 tryck på O (fönstret med Friend List och Guild) och välj Chat och så högerklickar du på 1. General och väljer Join Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg