KuroKaktus Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Jo det är så när jag ska ladda ner warrock med utorrent så går det upp till dagar och så när spelar spel, är inne på internet och sånt. Varför är det så? Vet nån hur jag ska göra för det ska gå upp och jag ska kunna vara inne på saker samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 §3.7 - Allt prat om piratkopiering är strängt förbjudet. Fråga inte, hjälp inte! Detta innefattar cd-nycklar och fildelningsprogram/sajter. Du bryter mot dom reglerna som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 13 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Juni 2008 Varför måste du använda torrent? kan du inte ladda ner filen från deras hemsida? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Tar så lång tid. PS: Warrock är laglit att ladda ner annars skulle ingen som hade det lyda lagen. Om warrock hade kostat skulle det säljas men gör det det, nej för det är ett ladda ner spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Desajn: Allt som laddas ner med torrents behöver inte vara olagligt, och i det här fallet är det inte det eftersom Warrock är gratis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Det kanske inte finns någon som seedar torrenten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Jag tar utorrent som ett fildelningsprogam. Även om warrock nu är helt lagligt. Dessutom används utorrent mer att ladda ned olagliga filer än lagliga filer. Redigerat 14 Juni 2008 av Desajn Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 (redigerat) Jag tar utorrent som ett fildelningsprogam. Även om warrock nu är helt lagligt. Dessutom används utorrent mer att ladda ned olagliga filer än lagliga filer. Men torrents är ett utomordentligt sätt att distribuera lagliga filer. Redigerat 14 Juni 2008 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ok. Men hur som hälst är spelet klart nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Bara spelet är normalt så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Bara spelet är normalt så. Normalt??? Hur kan ett spel va onormalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.