polly95 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Jag undrar bara en sak. Jag har läst någon stans (som jag inte kan hitta nu) om olika färger på spökena som kommer på natten. Altså att om man svälter blir spöket rött osv. Men jag kommer inte ihåg dom andra. :( Snälla kan inte någon säga andra sätt att dö på och färgen på spökena till det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag läste det nånstans på fuska.se/nu men jag kommer bara ihåg att spöket blir ljusgrönt om man blir uppäten av ko-plantan i Studentliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chany Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Ålderdom = vitt Drunknat = blått Bränd till döds = rött Skrämd till döds = rosa Dödad av flugor = lila Dödad av en satellit = orange Svält = genomskinligt Död av sjukdom = grönt Död av elektricitet = gult Uppäten av koplantan = ljusgrönt "Leka med saxen" = rosa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ett tips. Om du ska döda en sim, dränk den inte då. Det får du verkligen ångra. Då kommer den upp på natten och släpper våta fläckar massa gånger varje natt. Det vet jag av egen erfarenhet.;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Ett tips. Om du ska döda en sim, dränk den inte då. Det får du verkligen ångra. Då kommer den upp på natten och släpper våta fläckar massa gånger varje natt. Det vet jag av egen erfarenhet.;)Mm vet ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moviemaker Skrivet 27 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2008 Ett tips. Om du ska döda en sim, dränk den inte då. Det får du verkligen ångra. Då kommer den upp på natten och släpper våta fläckar massa gånger varje natt. Det vet jag av egen erfarenhet.;)Mm vet ;) Det var OTROLIGT jobbigt. Jag hade en hushållerska, och hon fick städa varje dag men alla pölar försvann inte. Så nästa natt kom spöket och släppte en massa pölar, och hushållerskan kunde inte torka upp allt, o.s.v. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ett tips. Om du ska döda en sim, dränk den inte då. Det får du verkligen ångra. Då kommer den upp på natten och släpper våta fläckar massa gånger varje natt. Det vet jag av egen erfarenhet.;) Mm vet ;) Det var OTROLIGT jobbigt. Jag hade en hushållerska, och hon fick städa varje dag men alla pölar försvann inte. Så nästa natt kom spöket och släppte en massa pölar, och hushållerskan kunde inte torka upp allt, o.s.v. Okej men ett tips: använd move_objects on och ta bort pölarna ;) hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg