Bplay Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 legen of Zelda twilight princess ;) har presis klarat det ägde synd att det var så kort <_< och mariokart wii :lol:Wut? Zelda långt? Har spelat i 12 timmar och 40 minuter och är i Goron gruvan. O_O Kanske i jämförelse med de andra Zelda spelen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 legen of Zelda twilight princess ;) har presis klarat det ägde synd att det var så kort <_< och mariokart wii :lol:Wut? Zelda långt? Har spelat i 12 timmar och 40 minuter och är i Goron gruvan. O_O Kanske i jämförelse med de andra Zelda spelen? Har inte spelar något annat Zelda, så jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Inte jag heller ^^ Så då är det bra för man blir inte besviken. :P Har visserligen spelat typ en kvart på ett n64 zeldaspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Inte jag heller ^^ Så då är det bra för man blir inte besviken. :P Har visserligen spelat typ en kvart på ett n64 zeldaspel Ja samma här, kommer inte längre än till deku tree på Ocarina of time. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0014 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Inte jag heller ^^ Så då är det bra för man blir inte besviken. :P Har visserligen spelat typ en kvart på ett n64 zeldaspel För mig tar det typ 100 timmar att klara ett Zeldaspel till 100% :P I Twilight princess tog det mig typ 6 timmar att fånga den där fiskjäveln som va assvår att fånga :/ Fast jag håller med om att Twilight Princess är ett av favoritspelen till gamecube/wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 10 November 2008 Rapport Dela Skrivet 10 November 2008 Mina Favospel är lungt Brawl och Mario Kart men ska skaffa Guitar Hero 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 13 November 2008 Rapport Dela Skrivet 13 November 2008 Mario Kart Wii när jag är ensam och Mario and Sonic at the Olympic Games med kompisar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 MX vs ATV untamed typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Levus Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Metroid 3 och MKWii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Guitar Hero 3/Aerosmith Mario Kart Wii Super Smash Bros. Brawl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ixam Skrivet 15 November 2008 Rapport Dela Skrivet 15 November 2008 Mitt är just nu GH aerosmith Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 SSBB, TLoZ TP och resident evil 4 WE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.