0014 Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Grafiken, spelen. spelkänslan, spelkontrollerna, allting typ. så konsollerna från top till neråt just nu: PS3 XBOX 360 Nintendo WII hoppas att super smash bros spelet blir bra, annars blir jag arg. Spelkänslan är nog skönare på Wii. Nintendo har skapat en helt ny typ av spelkänsla - och jag hoppas att denna kommer att utvecklas :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pachu Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Grafiken, spelen. spelkänslan, spelkontrollerna, allting typ. så konsollerna från top till neråt just nu: PS3 XBOX 360 Nintendo WII hoppas att super smash bros spelet blir bra, annars blir jag arg. Spelkänslan är nog skönare på Wii. Nintendo har skapat en helt ny typ av spelkänsla - och jag hoppas att denna kommer att utvecklas :) Snubben tycker att PS3 slår ut både Xbox360 och Wii i kontroll :P!! Haha, Ha kul med ditt Haze höhö :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Grafiken, spelen. spelkänslan, spelkontrollerna, allting typ. så konsollerna från top till neråt just nu: PS3 XBOX 360 Nintendo WII hoppas att super smash bros spelet blir bra, annars blir jag arg. Spelkänslan är nog skönare på Wii. Nintendo har skapat en helt ny typ av spelkänsla - och jag hoppas att denna kommer att utvecklas :) Snubben tycker att PS3 slår ut både Xbox360 och Wii i kontroll :P!! Haha, Ha kul med ditt Haze höhö :P. Haze har typ i snitt 5/10 i betyg, allstå ett medelmåttigtspel. FAst det finns amssor av andra bra spel till PS3, som Motorstorm, Ratchet & Clank, Metal Gear Solid 4 m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Njaah,grafiken är det enda minuset i Wii.Nu får man vänta och hoppas att Brawl blir en hit.Och det ska ju komma massa andra bra spel till Wii.Så det är bara att hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Jag tycker du ska köpa Wii. Då kan du spela mario spel. Redigerat 19 Juni 2008 av XXL Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Grafiken, spelen. spelkänslan, spelkontrollerna, allting typ. så konsollerna från top till neråt just nu: PS3 XBOX 360 Nintendo WII hoppas att super smash bros spelet blir bra, annars blir jag arg. Spelkänslan är nog skönare på Wii. Nintendo har skapat en helt ny typ av spelkänsla - och jag hoppas att denna kommer att utvecklas :) Snubben tycker att PS3 slår ut både Xbox360 och Wii i kontroll :P!! Haha, Ha kul med ditt Haze höhö :P. vad tycker du om Metal gear solid? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 srry för off-topic men tror du att några töntar på ett forum ska bestämma över vad du ska köpa?Det är ett tecken på No-lifer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Vi bestämmer inte. Vi bara ger förslag och säger vad som är bra med de olika konsollerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Vi bestämmer inte. Vi bara ger förslag och säger vad som är bra med de olika konsollerna. Ja det är faktiskt rätt bra att få höra vad andra tycker så man inte gör om andras misstag! Eller iaf får reda på vad man har att vänta så förhoppningarna inte är fel! Sålänge man vet vad man ger sig in på så blir varje konsol bra :) När man e förberedd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Köp 360, Du kommer inte att ångra dig ! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Apex Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 360 tycker jag. Många spel ochg många av dom är roliga. Många spelare online :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Bara massa Fanboys som säger att dom ska köpa den konsollen som dom själva har, köp det du vill ha. FPS och Racingspel är väl Xbox 360 bättre, fast ska du ha spelkänsla och Äventyrspel så är det Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.