Xade Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Helt klart Wii på alla sätt, handkontrollen och spelkänslan avgör en konsoll enligt min mening. Wii är överlägsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 http://graphjam.files.wordpress.com/2008/0...eo-games-sy.gif En bild säger mer än 1000 ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 http://graphjam.files.wordpress.com/2008/0...eo-games-sy.gif En bild säger mer än 1000 ord. Den var bra förutom att den brister i "Do you like videogames?" "No" För at komma till konsolerna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 jag tycker du ska köpa ett wii. mycket skönare spelkänsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 http://graphjam.files.wordpress.com/2008/0...eo-games-sy.gif En bild säger mer än 1000 ord. Den var bra förutom att den brister i "Do you like videogames?" "No" För at komma till konsolerna.. Ja det ska ju vara tvärtom där ;: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 WII SÅKLART ;) :lol: B) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 26 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2008 WII SÅKLART ;) :lol: B) :) Haha skulle man kunna höra annat från en som kallar sig "nintendofan" B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Skulle nog säga 360 om du vill ha många varierande spel men om du vill ha en konsol med roligt spelsystem så köp Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Ja wii har inte så många spel direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 Men kvalité före kvantitet ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 jag har wii men jag tycker du ska köpa 360, det är mycket roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Men så klart att du ska köpa wii. Wii har så klart mycket bättre spel än 360 och PS3. Och jag avrådar dig från att köpa PS3. Den är tråkig. Wii +bra spel som Brawl och Mario Kart. +det går att ladda ner NES, SNES, N64, Sega Mega Drive, NEOGEO och Turbografx 16 spel via Virtual Console. +Man kan skapa Mii -halvbra grafik -Webb läsare som kostar 360 +Ganska bra spel som Guitarhero +Man kan ha en trådlös kontroll -få bra spel PS3 +Gratis webbläsare +man kan ladda ner PS1 spel -Man kan inte längre spela PS1 och PS2 spel på PS3 -inga bra spel Jag rekomenderar att du köper wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.