Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Ja vad tycker du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 http://www.fuska.se/forum/Vad_Tycker_Dul-t106884.html http://www.fuska.se/forum/Gta_Iv-t104780.html Finns lite såna här trådar innan. Jag tycker det är det bästa gta:t hittils Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 tycker jag med ,men det finns lite små fel och buggar,och saknar en del saker som finns på andra gta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 tycker jag med ,men det finns lite små fel och buggar,och saknar en del saker som finns på andra gta. Kan jag också hålla med om. jag saknar mera vapen.. och terrängen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 14 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Nej jag tycker faktiskt san andreas är lite bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag älskar det grym grafik, men jag saknar fler vapen... :glare: Asså hur många missions finns det? Över 500 känns det som asså.. ^_^ Asså hur många missions finns det? Över 500 känns det som asså.. ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag älskar det grym grafik, men jag saknar fler vapen... :glare: Asså hur många missions finns det? Över 500 känns det som asså.. ^_^ Asså hur många missions finns det? Över 500 känns det som asså.. ^_^ 50 missions?.. kanske har mycket fel. :blink: Är det sant att de håller på med ett nytt GTA? Läste det i gamereactor. :kung: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Inte ett nytt GTA. En gta expansion som man kommer kunna ladda ner till Xbox 360 från Xbox live för en slant. Detta kommer inte finnas nedladdningsbart till PS3 för att Microsoft pungade ut 300milj för att få det exklusivt till Xbox 360(tror det var den summan.). Detta kommer innebära 10h mer speltid har jag hört. Redigerat 16 Juni 2008 av tyresö Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Inte ett nytt GTA. En gta expansion som man kommer kunna ladda ner till Xbox 360 från Xbox live för en slant. Detta kommer inte finnas nedladdningsbart till PS3 för att Microsoft pungade ut 300milj för att få det exklusivt till Xbox 360(tror det var den summan.). Detta kommer innebära 10h mer speltid har jag hört. Det verkar nice! för jag har redan tröttnat på GTAIV :( Redigerat 16 Juni 2008 av MustanGTR Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShigeruMiyamot Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det jag saknar mest från GTA SA är nog att det var så lätt att göra stunts och grymma hopp på det. GTA IV är ju mer realistiskt och alltså blir det inte lika lätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Bästa GTA spelet hittills men jag vill ha mera vaben och att man ska kunna flyga flygplan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Inte ett nytt GTA. En gta expansion som man kommer kunna ladda ner till Xbox 360 från Xbox live för en slant. Detta kommer inte finnas nedladdningsbart till PS3 för att Microsoft pungade ut 300milj för att få det exklusivt till Xbox 360(tror det var den summan.). Detta kommer innebära 10h mer speltid har jag hört. Jo, de håller på med ett nytt GTA. Eller ideér till ett iaf. Ett GTA som är online hela tiden, där du gör missions med kompisar och gör gäng osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg