WiFiGamer Skrivet 30 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2008 GH är grymmmmt bra!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toblerone Skrivet 5 November 2008 Rapport Dela Skrivet 5 November 2008 the simpsons game ock guitar hero on tur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 New super mario bros Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 6 November 2008 Rapport Dela Skrivet 6 November 2008 New super mario bros och pokemon diamond Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaman67 Skrivet 7 November 2008 Rapport Dela Skrivet 7 November 2008 Mario and Sonic at the Olympic games och mario kart DS. Dem spelen är hur bra som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unusual Skrivet 16 November 2008 Rapport Dela Skrivet 16 November 2008 Just nu är det Animal Crossing: Wild World som spelas :rolleyes: Innan så spelade jag väldigt väldigt mycket Professor Layton And The Curious Village, Och det är det bästa spelet jag någonsin har spelat även när det gäller konsol spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 19 November 2008 Rapport Dela Skrivet 19 November 2008 New super mario bros och pokemon pearl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jos Skrivet 20 November 2008 Rapport Dela Skrivet 20 November 2008 Zelda PH tror jag men det var ganska längesen som jag spelade DS. Fast det jag spelade senast var pokemon mystery dungeon explorers of darkness det är brorsans spel men jag spela det och trötnade på det för jag hade Palkia,Dialga,Manaphy,Azelf,Uxie,Mesprit,Phoine,Regice,Regirock,Registeel,Regigigas, och några fler i teamet. Sen så fick jag Dakrai i teamet. Jag var Snorlax och Raichu och boda i 78 Lv och var i Super rank fler en 120 olika pokemon i teamet. Gjorde alt på ungefär en vecka. Sen så ska min brorsas kompis radera alt :evil: så då årkar jag inte spela längre. :( Men det är nog zelda PH som är roligast. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 22 November 2008 Rapport Dela Skrivet 22 November 2008 Mitt favorit spel är ett spel jag köpte i turkiet som heter 62 game in 1-.......- ÄGER BARA SÖNDER ....... har 62 spel...... :D :D :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Har inte så bra spel men Spore e ganska kul Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 6 December 2008 Rapport Dela Skrivet 6 December 2008 Just nu gillar jag:Super mario 64 ds!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 12 December 2008 Rapport Dela Skrivet 12 December 2008 Eftersom jag inte kan få nog av Final Fantasy Fables: Chocobo Tales så måste jag nog säga att det är mitt nuvarande "favorit" spel till DS, annars tycker jag mycket om Pokemon Dimond. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg