XXL Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 jag ska köpa GH4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 GH4 tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 GH4 har väl 6 trummer?Nej, bara fem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 GH4 har väl 6 trummer?Nej, bara fem. Och en fotpedal,alltså sex :). On-Topic:Blir väl antagligen GH 4.Rock band känns lite konstigt :wacko:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Fotpedalen är väl som den saken på gitarren, den där ehh... "Strängarna" den svarta saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 GH4 har väl 6 trummer? Nej, bara fem. Och en fotpedal,alltså sex :). On-Topic:Blir väl antagligen GH 4.Rock band känns lite konstigt :wacko:. Tror inte att fotpedalen används när man spelar GH4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Tror du det ska va en prydnad? Tror inte jag iaf. Ingen mer som tror som jag, att det kommer vara som "Strängarna" på gitarren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kratos Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 vaddå strängarna ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jonathan_94 Skrivet 21 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Alltså som Strum Bar'n i GH3. Fotpedalen kanske kommer användas som Strum Bar, vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Aha, visste inte att det heter Strum Bar. :D Kratos, Strum Bar'n är ju typ som strängar liksom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) Då Rock Band inte har en bra låtlista så lutar det väl just nu mest åt det nya GH ^^. Redigerat 21 Juni 2008 av MightyMe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
linuskw Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Kommer lugnt skaffa Rock Band, GH4 är mest en kopia av Rock Band enligt mig. Vilket ska du skaffa? Ni kan även prata om spelen här. du har rätt gh4 är en kopia av rockband, kopian är bättre än orginalet ps gh4 kommer 7 veckor efter rockband och kommer vara billigare än rockband Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.