Hoppa till innehåll

Hur Manga Prosent Varningar


Plankan
 Dela

Rekommendera inlägg

Men när man är 100% varnad, då blir man bannad i 36 år. Men vad händer sen? För man skriva i forumet igen? FÅr man en varning igen då om man gör något dumt, och hur skuller det se ut? 110% varnad?

Såhär mycket fakta har jag lyckats plocka ihop kring Fuska.se's varning och banningssystem, säg till om något är helt åt skogen:

 

Vid 5 varningar eller 100 % på mätaren så sätts ditt användarkonto i en annan användargrupp och får titeln "Avstängd", alla användarkonton i denna kategorin kan inte logga in på obegränsad tid. Sedan tillämpas antagligen också IP-bann vid 5 varningar, alltså den IP:n/dator/nätverk vars det bannade kontot är registrerad till kan inte komma åt sidan... inte för att det har något med saken att göra men det går rykten om att IP-spärren lyfts efter en viss tid. Dock förbli alla avstängda användarkonton stängda och kan inte tas i bruk igen.

 

Har man blivit bannad så är det egentligen inte meningen att man ska kunna komma tillbaka i och med att man är bannad på obegränsad tid har jag för mig. Att forumet visar att ett konto är bannad i t.ex. 36 år är bara för syns skull, då tiden egentligen är, som sagt, obegränsad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Aldrig

Jag tror varningarna blir återställda.

Haha nej, vad får dig att tro det? Har du 5 varningar kan du fortfarande få tillgång till forumet, det är när du blir bannad du inte får tillgång till det längre.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...