Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Fixa ett bättre tema till #2 så är jag med. ok men jag visste inte vad jag skulle ta^^ några förslag? Angående detta. Alla som ska vara med har typ till fredag på sig att skicka in, sen under fredag,lördag och söndag så pågår röstningen, söndag kväll avslutas omröstningen. Sen nästa vecka gör man likadant fast med ett annat tema. Så att nu på fredag ska alla ha skickat in eller hur? ja detta ska vi försöka hålla oss till ;) OBS! Ett bidrag per person OBS! Hur gör man poll? XD Nytt ämne -> Klicka här för att hantera detta ämnes omröstning Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Fixa ett bättre tema till #2 så är jag med. ok men jag visste inte vad jag skulle ta^^ några förslag? Angående detta. Alla som ska vara med har typ till fredag på sig att skicka in, sen under fredag,lördag och söndag så pågår röstningen, söndag kväll avslutas omröstningen. Sen nästa vecka gör man likadant fast med ett annat tema. Så att nu på fredag ska alla ha skickat in eller hur? ja detta ska vi försöka hålla oss till ;) OBS! Ett bidrag per person OBS! Hur gör man poll? XD Nytt ämne -> Klicka här för att hantera detta ämnes omröstning tack ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Contox så du förstår hur jag menade? Alltså nu på fredag så stängs chansen för dom som inte har skickat in, dom som har skickat in är med i tävlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Contox så du förstår hur jag menade? Alltså nu på fredag så stängs chansen för dom som inte har skickat in, dom som har skickat in är med i tävlingen. japp jag förstod :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Kan man inte köra med max 10 bidrag per sotw tävling? Annars blir det lite väl mycket. Så jag tycker Contox får avbryta och starta en omröstning när det har kommit in 10 bidrag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Exakt, det blir typ först till kvarn. Sen när 10st har skickat in så börjar omröstningen? Redigerat 16 Juni 2008 av Raptomex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Ja exakt. Sen stängs den kanske på söndagen därpå så det bli mer tid att rösta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Låter grymt schysst får se om man hinner till nästa tävling ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Komigen, gör en nu! Man kan skicka in tills på fredag eller när det har kommit in 10 bidrag. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Och skicka bilderna till Contox så slipper man fusk. Typ en skickar en bild som är snyggare än ens själv, då kan man ändra sin till snyggare. Så skicka en en bild till Contox så lägger han upp all när han startar omröstningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Detta verkar som en jättebra ideé, när det kommer in 10 bidrag så skickar jag tebax i PM att det inte får vara med mer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Clown Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Detta verkar som en jättebra ideé, när det kommer in 10 bidrag så skickar jag tebax i PM att det inte får vara med mer..Hur många bidrag har du nu??????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.