Kanahi Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 hur får man Eevee på pokemon diamond? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 14 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2008 Använd Youtube eller serebii.net Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 (redigerat) Edit: Spamer!!! :angry: Finns redan en tråd om det... Här är den... :angry: §2 §2 §2!!! Redigerat 15 Juni 2008 av Kuddmannen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 hur får man Eevee på pokemon diamond? ^^ Om du har FR/LG så kan du byta från dom till Diamond. Och dom nya utväcklingarna heter Leafeon och Glaceon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 hur får man Eevee på pokemon diamond? ^^ Om du har FR/LG så kan du byta från dom till Diamond. Och dom nya utväcklingarna heter Leafeon och Glaceon. Man kan få en Eevee på Diamond och pearl också Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 ok för jag har Både Glaceon och Leafeon. Och jag bytte från min LG Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 28 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Juni 2008 Svar: Efter att du har klarat ligan och har fått National dex så får du en av Bebe i Hearthtome city Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StOliverP Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 det kan också man få i trophy garden när han som äger stället säger att det finns eevee´s där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg