Gäst ADRIAN_93 Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hjälp jag kan inte installera mitt cs 1.6 på skiva! Har gjort det förut och då gick det bra men nu när man ska installera så trycker man på installera men då tar det två sekunder sen så står det att installationen är klar! Har det försvunnit från skivan eller för när man kan kolla hur mycket plats det tar upp så står det 0kb på samtliga zondition-zero counter-strike deleted scenes! Här är en bild! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Antingen är det fel på skivan, eller så måste du markera Counter Strike, klicka på CS, då kommer det upp en flik kolla så allt stämmer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Markera eller dubbelklicka på den sen tar du next. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zorrax Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Det kanske ligger i datan fortfarande.... kanske därför det står 0kb lr vad det stod nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Mm, precis. Jag avinstallerar aldrig cs. Jag installerar bara om datan, installerar cs igen. Över det gamla typ. Jag har cs på hårddisk D men jag formaterar bara om C. Men om det fortfarande är kvar på datorn så borde det ändå inte bli så... :closedeyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 eller så har du redant andvänt skivan så den är spärrad... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 eller så har du redant andvänt skivan så den är spärrad...Är skivan spärrad så går det att installera den, men inte använda den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Varför skulle skivan va spärrad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Varför skulle skivan va spärrad?Om det har blivit installerad på en annan dator. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Den blir ju inte spärrad då. Man kan ha cs på två datorer samtidigt (eller mer?). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 installera igår men endå...till dom rigktiga grejerna den kan vara spärrrad :( men då skrev du koden fel eller har någon annan använt koden man kan bara ha den på en dator etc...eller något sånt te.x vi säger att jag installera mitt llt gick bra fram till koden så skrev jag samma som på papret och sen stog det att alla var 0mb/kb och sen leta jag genom hela datorn och hitta felet koden är ej samma på papret som på spelet jag hitta där koden stog inne på datorn(detta har också hänta min kompis)sen gick han och jag på lan och spela väldigt länge xD B) testa leta genom datorn Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Deni3ru Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Det är ju nyckeln som blir låst, inte CD:n. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg