Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Rubriken. MIn GH2 skiva hade jag fick jag på julen så den hade inga repor alls, men när jag hade haft GH2 skivan i en vecka i ps2 utan att ha spelat så ahde den tusen tals repor! Hur gick det till? ingen har rört skivan! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Du kanske har en hemsk syster eller bror (precis som jag har) som snor alla dina grejer, förstör dem, lämnar tillbaka och låtsas som ingenting! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 HAr en storebror och en lillebror, nej har var vid playstationet den mesta tiden, men när jag avr ute så kanske dom gick fram <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Enklaste är att fråga dem. Visserligen kan de ljuga.. men ändå! Det känns inte så troligt att spelet skulle repas av en stillastående ps2a.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Har du hållit på att flytta ditt PS2? Anars kanske de har varit innan du upptäckte det fast du inte sett dem då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Logfan Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Nej men dem brukar inte förstöra mina grejer. Men inuti mitt Ps2 så är det jäkligt dammit, kan det inte vara så att det har råkat repa den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Alltså repor kommer inte Så lätt. Det krävs ändå en hel del för att göra en skiva jätterepig som du säger. Prova att sätta in en skiva du inte är rädd om och se om den också blir repig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 jag skulle bli sur om det kom en massa repor :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 jag skulle bli sur om det kom en massa repor :o Haha no shit? Därför han vill hitta felet ju :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryuu Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Det är något som skrapar skivorna. När jag flyttade mitt ps2 och hade en skiva i gick den sönder. Testa att ta ut varje gång du har spelat :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Har du förresten det gamla tjocka pset eller nya tunna? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Det är väl ingen skillnad mellan den tjocka versionen och den smala? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg