mashemoto Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Hej! jag blir så j*vlar lätt svartsjuk när min flickvän håller på att prata om alla sina killkompisar som hon snackar med på internet. och sen på sms å msn säger hon att hon älskar mig men hon har aldrig sagt det irl. och i sms:en så säger hon inte lika gulliga grejjer som hon gjorde i början av vårt förhållande så det känns som om vi håller på att glida ifrån varandra men jag vill verkligen inte förlora henne.... om det har ngt med saken å göra så har vi varit ihop i snart 2 veckor nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThinkAboutIt Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Fråga om hon vill komma över någon kväll och så kan ni ha myskväll med chips och någon bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 har jag prövat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Vad svarade hon då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simple Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 2 veckor? Avvakta ett tag eller fråga henne rakt ut vad om nåt är på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 15 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 15 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juni 2008 Prata inte med oss, prata med henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 det kan vara så att hon vill få dig svartsjuk O.o tänk på det om hon snackar om sånt... gör henne svartsjuk och prata om dinna tjej kompisar från internet, antingen hjälper det ellr inte, bjud ut henne i skogen (om ni har en skog) som du har lagt rosblad på ett visst ställe och sedan ha en picknik där. kan också vara så att hon har svårt att säga jag älskar dig irl... finns sånna, tro mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Hej! jag blir så j*vlar lätt svartsjuk när min flickvän håller på att prata om alla sina killkompisar som hon snackar med på internet. och sen på sms å msn säger hon att hon älskar mig men hon har aldrig sagt det irl. och i sms:en så säger hon inte lika gulliga grejjer som hon gjorde i början av vårt förhållande så det känns som om vi håller på att glida ifrån varandra men jag vill verkligen inte förlora henne.... om det har ngt med saken å göra så har vi varit ihop i snart 2 veckor nu.... Ge henne inte luft, lyssna inte.Nästa gång du pratar med henne, var kall, svår, det är så det funkar med tjejer, man ska visa vem som har makten, det gillar dem också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 jag vill bara informera att allting har löst sig mellan min flickvän och mig nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 jag vill bara informera att allting har löst sig mellan min flickvän och mig nu! :D hur löste det sig då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 jag vill bara informera att allting har löst sig mellan min flickvän och mig nu! :D hur löste det sig då? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.