Hoppa till innehåll

Hur f*n Gör Man?


Rekommendera inlägg

Jo, jag är skitkär i en kille som är 2 år äldre än mig. Allt började med att vi pratade på msn, men det övergick till sms och sen träffades vi (vi bor i samma stad). Han höll hela tiden på att skriva att han längtade efter mig osv. och jag blev överlycklig när han skrev "skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med mig?", och svarade såklart ja på det och tänkte "ja, nu har man väl en kille då". Men nej, tydligen inte. Jag låg med honom och sen stack han. Hörde aldrig av sig mer. Jag är fortfarande jättekär i honom, men hur f*n gör man för att komma över sånt? Det känns som ett enormt j*vla svek, vilket det kanske är. Men jag behöver tips, hur ska jag göra? Jag vill inte sitta och deppa över honom resten av livet, men det känns så j*vla svårt att bara glömma honom också.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, jag är skitkär i en kille som är 2 år äldre än mig. Allt började med att vi pratade på msn, men det övergick till sms och sen träffades vi (vi bor i samma stad). Han höll hela tiden på att skriva att han längtade efter mig osv. och jag blev överlycklig när han skrev "skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med mig?", och svarade såklart ja på det och tänkte "ja, nu har man väl en kille då". Men nej, tydligen inte. Jag låg med honom och sen stack han. Hörde aldrig av sig mer. Jag är fortfarande jättekär i honom, men hur f*n gör man för att komma över sånt? Det känns som ett enormt j*vla svek, vilket det kanske är. Men jag behöver tips, hur ska jag göra? Jag vill inte sitta och deppa över honom resten av livet, men det känns så j*vla svårt att bara glömma honom också.

låg du med han när du var 13?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo, jag är skitkär i en kille som är 2 år äldre än mig. Allt började med att vi pratade på msn, men det övergick till sms och sen träffades vi (vi bor i samma stad). Han höll hela tiden på att skriva att han längtade efter mig osv. och jag blev överlycklig när han skrev "skulle du kunna tänka dig att vara tillsammans med mig?", och svarade såklart ja på det och tänkte "ja, nu har man väl en kille då". Men nej, tydligen inte. Jag låg med honom och sen stack han. Hörde aldrig av sig mer. Jag är fortfarande jättekär i honom, men hur f*n gör man för att komma över sånt? Det känns som ett enormt j*vla svek, vilket det kanske är. Men jag behöver tips, hur ska jag göra? Jag vill inte sitta och deppa över honom resten av livet, men det känns så j*vla svårt att bara glömma honom också.

låg du med han när du var 13?

 

Ja, och? Det är inte det som är mitt problem...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det spelar roll hur gammal hon är Khazar, har dessutom inget med saken att göra.

 

Nåväl.

 

Sånna killar är verkligen inget att deppa över. De är inget att ha.

 

Jag har varit ihop med en tjej som var sån, men det tog slut innan vi hade sex (tack och lov). Jag var väldigt kär i henne och i början var det jobbigt som f*n. Men sen insåg jag att hon var inget att ha, en slampa är vad hon är. Det var hennes förlust helt enkelt. Sen bryde jag mig inte mer helt enkelt.

 

Samma sak gäller dig, det är garanterat hans förlust och han är inte värd att deppas över heller för den delen. Försök göra massa grejer du tycker är kul så att du inte tänker på det.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tror att killen utnyttjar (stavning?) yngre tjejer, vinner deras förtroende genom att säga snälla saker och sedan träffar dom och ligger med dom....Sedan får man inte kontakt med killen och så söker han upp en ny och gör samma sak igen..Han är inget att ha, finns mycket bättre killar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

tror du gjorde misstag... du måste verkligen se om killen ''älskar'' eller ''vill bara ha sex'' med dig...

efter ca 6månader kan ni ha sex, men bry dig inte om han, finns ''några'' skitstövlar i världen...

men, det är sånt som händer, de e bara att gå vidare i livet..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag kan då säga att man ALDRIG ska bli ihop med någon via internet,eller över huvudtaget ligga med dem.Nu ligger han väl antagligen med någon annan...

Vadå bli ihop över internet? Vi hade liksom inte bestämt att "åh, nu ska vi ligga med varann" innan det hände -.-

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...