Rallypacker Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 ...ifall det kommer att komma något nytt spel liknande GTA och Mafia till PC... Skulle gärna vilja veta det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
# 21 Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Det borde det göra. Frågan är bara när. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 det finns säkert nån stans i världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 det kommer ju ett gta spel san andreas och så kommer det ett nytt mafia spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 Japp... San Andreas ska komma ut och Mafia 2! Fast jag tror Mafia2 kommer nästa år lr detta år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 (redigerat) Crapper kommer i höst och i stort sett en kopia på GTA bara att det är konkuranns utav andra bovar i stan. Redigerat 23 Mars 2004 av Broder Kassler Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 23 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 23 Mars 2004 jag tror det faktiskt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 24 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Crapper kommer i höst och i stort sett en kopia på GTA bara att det är konkuranns utav andra bovar i stan. Det verkar coolt.. kan du nån sida med screenshots....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hitman-Kodnamn47 Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Jag vet en men jag kommer inte ihåg vad den heter men min kompis har de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 22 April 2004 Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 (Zion @ 24/03-2004 19:21:06) Crapper kommer i höst och i stort sett en kopia på GTA bara att det är konkuranns utav andra bovar i stan. Det verkar coolt.. kan du nån sida med screenshots....? Finns inga, har bara läst om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypacker Skrivet 22 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2004 hoppas att det kommer screenshots snart, för det verkar COOOLT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 23 April 2004 Rapport Dela Skrivet 23 April 2004 Lika coolt som vispgrädde Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.