desertpures Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Pure Luxaxix is my name! =) Stats: 3 str, resten 1... Vapen: Kan göra iron scimmy med min main när som helst. Även full iron. boy you make ma hawt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Pure Luxaxix is my name! =) Stats: 3 str, resten 1... Vapen: Kan göra iron scimmy med min main när som helst. Även full iron. boy you make ma hawt! ? Har gjort en till: Mage Luxaxix (Bra namn va?) Stats: Magic: 13, HP: 12 Resten 1. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 du håller på och tar över runescape! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Vill ju bara vara med i den här clanen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 6 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 du håller på och tar över runescape! Du vill ju inte bli med i clanen så lämna denna tråden.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Finns det runecrafters i clanen? Skulle behöva runor till Mage Luxaxix ifall vi ska köra typ clanwars och sånt. Lvl 18 magic nu.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 du håller på och tar över runescape! Du vill ju inte bli med i clanen så lämna denna tråden.. klart jag vill vara me Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
razmus8899 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 tjoohoo äntligen 50 range.jag har ett tips för rangers döda hill giants jag får typ 200xp styck och 10kcash per back pack/INventory.yahoo the mage in range rock! :D :lol: B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Jag kände mig lite osäker om vad som menades med skiller, Så jag laddar upp en bild och så frågar jag om det går att joina med dom statsen..Var så länge sen jag spelade på min main så. Edit. Gubben heter Dameldore xD Hehe, Me haz Dumbledore powaz Redigerat 7 Juli 2008 av Damel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 7 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Jag kände mig lite osäker om vad som menades med skiller, Så jag laddar upp en bild och så frågar jag om det går att joina med dom statsen..Var så länge sen jag spelade på min main så. Edit. Gubben heter Dameldore xD Hehe, Me haz Dumbledore powaz Det där ser ut som en main men asså om vi säger att du är rune pure så går det :P tjoohoo äntligen 50 range.jag har ett tips för rangers döda hill giants jag får typ 200xp styck och 10kcash per back pack/INventory.yahoo the mage in range rock! :D :lol: B) Du känner väl till hill giant safe spot? (i edge dungeon) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Ok, Adda min ingame då så snackar vi där istället. Orkar inte tabba upp fuska när jag power minar. =P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 Hmm, kanske joinar.. 60 attack 72 strength 45 defence 45 range 1 prayer 40 mage 64 hitpoints 70 combat level. Username: Pur3_4ce2 + För alla som inte vet det, man kan inte ha mer än ett mellanrum i namnet tror jag... member???? Nej, den är f2p.Zeq0: Du har sabbat din clan, du har anlitat mains... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg