fatima Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Gå in och kolla själv om ni inte tror mig!! men man måste vara 60 combat :( http://www.gbook.se/skrivbok.aspx?nr=14121...CookieSupport=1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Omg seriöst! Hur dum tror du man är? Dom som spelar runescape och kan reglerna vet ju att man ALDRIG ska ge ut sitt lösenord, och man kan anmäla dom sidorna, du är väldigt bra på att scamma, men kom igen get a life, vrf troru man ska vara över lvl.60? För att du inte vill ha en lvl.3.. Seriöst -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 haha..som om någån skulle gå på de där?lol..som zeq sa..alla spelare fattar väl att man inte skall ge ut sitt lösen på andra sidor än http://www.runescape.com/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Overkill Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 HAHAHAHAH, DEN DÄR VAR SÄMST, EN GÄSTBOK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 haha..som om någån skulle gå på de där?lol..som zeq sa..alla spelare fattar väl att man inte skall ge ut sitt lösen på andra sidor än http://www.runescape.com/ Ja det är sant men funorb går ju också.. Fast jag undviker helst funorb :P det är trist.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 mm,men vad är funorb egentligen,har aldrig varit där har bara hört namnet xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 hehehe funorb är typ en hemsida med spel på typ hamsterpaj och så fast det finns multiplayer spel där också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 ahaa,ok..tycker man borde låsa den här tråden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Japp, eller ta bort den =P Edit: Så ingen går på det, jag fyllde i information där men jag skrev typ hahaha blah blah och då såg jag att några hade fyllt i och att dom var private så kanske någon går på det.. Redigerat 16 Juni 2008 av Zeq0Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 förresten,vad heter du på rs? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GnagarN Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Jag heter Ukro1.. Ska lägga alla mina pengar på fletching.. La precis ner typ 160k, har 8k willow logs kvar :D Övervakar typ du den här tråden eller? Du är väldigt snabb i svaren :P Redigerat 16 Juni 2008 av Zeq0Zeq0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 hehe :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg