Eldir Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag köpte nyss Lotro, var skriver jag in min Activation kod ?? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 På Codemasters hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eldir Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har testat det, men de står att de är fel :S och jag har kollat koden så jag inte har skrivit fel eller något. men vart på den hemsidan då ? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 https://cogaccounts.codemasters.com/account-signup.php Regga dig och skapa ny subscription. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Välkommen till ett riktigt bra MMO föresten ;) . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.