Gäst ihabba123 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har ett spel som heter Biohazard 4 och när jag spelar spelet så märker jag att allt är precis som resident evil 4. Bara att det står biohazard 4 på menyn, till och med när jag klarar första banan när man ska gömma sig i ett hus och hoppa ut ur fönstret och hålla sig borta från motorsåg mannen. Så står det inte resident evil 4 utan biohazard 4. Nu är frågan om resident evil hette biohazard förut? Köpte spelet för länge sen. Spelet är på Engelska, kör på min xbox 360 kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har ett spel som heter Biohazard 4 och när jag spelar spelet så märker jag att allt är precis som resident evil 4. Bara att det står biohazard 4 på menyn, till och med när jag klarar första banan när man ska gömma sig i ett hus och hoppa ut ur fönstret och hålla sig borta från motorsåg mannen. Så står det inte resident evil 4 utan biohazard 4. Nu är frågan om resident evil hette biohazard förut? Köpte spelet för länge sen. Spelet är på Engelska, kör på min xbox 360 kontroll. Nej, det är det japanska namnet på Resident Evil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jaha trodde jag hade ett annat version av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Ett annat version? Du svenska kan bra :D Nä, men Biohazard=Resident Evil. xD Redigerat 16 Juni 2008 av ThaNooB Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Haru du problemmm at jog skriiivera såder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Resident evil 4 är bättre!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Resident evil 4 är bättre!! Du'h, lär dig läsa. Biohazard 4 och Resident Evil 4 är samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Resident evil 4 är bättre!! Du'h, lär dig läsa. Biohazard 4 och Resident Evil 4 är samma sak. Oj mitt fel! :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Haru du problemmm at jog skriiivera såder. Jag skojade bara... :( Jag gillar att påpeka saker, kan inte hjälpa det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.