Gäst wAcko Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Den rätta och officiella förkortningen är FX, inte FF, varför skriver ni FF?Därför att FF används oftare än FX (själv har man aldrig hört uttrycket) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) neh, har heller inte hört FX, förutom TV-serien FX... Det hetr ju FireFox, så alltså FF och ingen skulle fatta vad FX är... Redigerat 19 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Om man heter Anders Larsson, då är förkortningen/initialerna(?) A.L. Det är väl inte A.N eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 20 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 14 miljoner ggr har det nu laddats ner... Hur mycket tror ni det har kommit upp i nästa fredag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 säkert 20 miljoner, själv så gillar jag det klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 asså ja har en fråga om FF3 Hur får man upp en ny flik på samma sida? eller hur öppnar man en ny flik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 ctrl+t Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 ctrl+t Tack för din hjälp :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Man kan ju gå in på Verktyg -> Inställningar -> Flikar och sen bocka i "Visa alltid flikfältet". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aplesos Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Jag har laddat ner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 jag med och det är jävligt bra! inga klagomål hittils från min sida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 24 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 (redigerat) Jag har egentligen inga klagomål. Men jag har upptäckt några buggar. En av dom märker alla som laddar hem något. # Downloadmagern går inte att rensa med knappen resna. # FireFox står på i minnet även om man har stängt av det (Det kan bero på att jag använder XP Pro 64-bit). Jag har lärt mig att älska adressfältets historiefunktion. Redigerat 24 Juni 2008 av TheDarkElf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.