Hoppa till innehåll

Betsheda Softworks Släpper Förhandstitt På Fallout 3.


xSaaamii
 Dela

Rekommendera inlägg

Betsheda Softworks ( Skaparna av Oblivion ) Släpper ny förhandstitt på Fallout 3.

 

 

Fallout 3 Skiljer sig stort ifrån de Övriga Spelen för 3:an är inget 1st Person shooting game utan ett rollspel som Oblivion. Enligt mig ser det skit Läckert ut.

 

Läs hela Artiklen på http://www.gamereactor.se/beta/10914/Fallout+3/

Redigerat av 9400
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fallout 3 Skiljer sig stort ifrån de Övriga Spelen för 3:an är inget 1st Person shooting game utan ett rollspel som Oblivion. Enligt mig ser det skit Läckert ut.

Du har nog inte riktigt hängt med i svängarna, 9400.

 

Fallout 1 och 2 är två turbaserade rollspel i en serie som idag är en av de mest populära inom rollspelsgenren tillsammans med Baldur's Gate. Fallout fick snabbt en stark skara fans som troget dyrkade serien. Kan också tilläggas att spelet utvecklades av Black Isle Studios som nu är splittrat. Nu när Fallout 3 ska utvecklas av Bethesda Softworks har många fans blivit "smått förbannade". Bethesda Softworks har ju bl.a.. utvecklat The Elder Scrolls IV: Oblivion som egentligen inte är ett riktigt rollspel enligt många personer som spelat "riktiga rollspel" som Fallout och Baldur's Gate. Fansens rädsla är att Fallout 3 ska bli "Oblivion with guns" eftersom att de ska överge Fallout-seriens tidigare isometriska vy och gå över till förstapersonsperspektiv. Bethesda Softworks får dagligen stå ut med mordhot och liknande, bara för att de ska utveckla Fallout 3. Vissa fans har helt enkelt bestämt sig för att spelet inte ska bli bra. Fallout 3 ser dock intressant ut trots att det inte kommer vara som de andra spelen i serien.

 

Jag hör inte till fansen som inte kommer ens våga se på spelet för att det är en annan utvecklare. Mitt största problem är att Bethesda Softworks antagligen kommer "dumma ner" spelet precis som Oblivion eftersom att det måste nå ut till mainstreampubliken, som äger Xbox 360 och PS3. Men det är väl så spelen måste vara för att passa den stora massan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Jag har inte hängt med på de två första men jag tycker att 3:an ser bra ut. Och ofta man blir mordhotad för ett spel ?

Det ser ju bra ut, men de borde som jag sa hålla kvar det gamla konceptet.

 

ja, Jag har inte spelat de andra 2 så jag ser fram imot 3:an :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Jag har inte hängt med på de två första men jag tycker att 3:an ser bra ut. Och ofta man blir mordhotad för ett spel ?

 

Det ser ju bra ut, men de borde som jag sa hålla kvar det gamla konceptet.

 

ja, Jag har inte spelat de andra 2 så jag ser fram imot 3:an :D

 

Jo, jag kan ju inte neka till att jag också ser fram emot det. Jag kanske tänker köpa 'Survival' boxen då man får med en asgrym klocka också.

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nej, Jag har inte hängt med på de två första men jag tycker att 3:an ser bra ut. Och ofta man blir mordhotad för ett spel ?

 

Det ser ju bra ut, men de borde som jag sa hålla kvar det gamla konceptet.

 

ja, Jag har inte spelat de andra 2 så jag ser fram imot 3:an :D

 

Jo, jag kan ju inte neka till att jag också ser fram emot det. Jag kanske tänker köpa 'Survival' boxen då man får med en asgrym klocka också.

 

Jag tänker okså köpa det direkt det kommer. Hur mycket kostar survivalboxen?

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...