xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 (redigerat) Nu är sommaren Änteligen här och Midsommarafton 08 närmar sig. Midsommarafton är för dem flesta en Helg fylld med Lek skoj och skratt. Själv så skall jag ta det lugnt och några av mina Kusiner kommer över Vi skall Grilla och Lira Gh 3 2 Play. Man får självklart inte glömma att äta sill ! ;) . Men Frågan är vad skall du göra på Midsommarafton? Redigerat 16 Juni 2008 av 9400 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 jag ska nog åka till sommarstugan och va där med en massa släktingar. Vi kommer typ vara där hela natten och bada badtunna, äta korv, bada i sjön och sånt, det kommer bli skitkul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Åka på "road trip" runt i Sverige, gå på krogen i ett flertal städer där vi inte besökt krogar, bland annat Göteborg. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Åka på "road trip" runt i Sverige, gå på krogen i ett flertal städer där vi inte besökt krogar, bland annat Göteborg. ;) Soft ;) Åker ni med BussBolag som har annordnat resan Lr med kompisar? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Troligen inget specielt. :( För det är en familj som vi känner som alltid brukar åka med oss till vår stuga och fira midsommar. Men nu är dom bortresta just den här helgen så det blir nog inget.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ska dra till Öland med två kompisar och tälta. Kommer inte dricka något som de flesta gör, det går att ha så kul utan alkohol också. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.