Bruce Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Left 4 dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) Fallout 3 Redigerat 21 Juni 2008 av baz14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGRayzorZ Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Ja som Rubriken lyder. Nu i sommar och häst släpps Väldigt Många Nya spel. Var och en med stora Förväntningar på sig. Så nu är Frågan Vilket Spel längtar du till ? Själv så längtar jag Fruktansvärt mycket till Fallout 3. fallout 3 verkar va bra. ja längtar ja till resident evil 5 och left 4 dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 22 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Ja som Rubriken lyder. Nu i sommar och häst släpps Väldigt Många Nya spel. Var och en med stora Förväntningar på sig. Så nu är Frågan Vilket Spel längtar du till ? Själv så längtar jag Fruktansvärt mycket till Fallout 3. fallout 3 verkar va bra. ja längtar ja till resident evil 5 och left 4 dead erkänn att ni har läst beta-testerna och recensionerna i Gamereactor ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Skulle vara jävligt sjysst om det kom ett nytt Elder Scrolls spel som var mer likt Morrowind... men av dom spelen som man vet ska komma ut har jag inte den blekaste. :/ Fallout 3 skapas ju av skaparna av Oblivion så det kanske kommer bli någolunda likt i sättet att spela :D Vet men är inte Fallout ett helt annat slags spel än Elder Scrolls? :STyckte att Morrowind var bättre än Oblivion så menade att jag hoppas att nästa spel är mer likt det, allt var så förenklat i oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 22 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Juni 2008 Just nu är det ju BF:BC & The Bourne Conspiracy som är bokade och klara. The Bourne Conspiracy är ännu ett spel jag bokat med hjälp av ett specialerbjudande från EbGames, älskar deras erbjudanden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 24 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2008 Fallout 3 och Mafia 2 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Ja som Rubriken lyder. Nu i sommar och häst släpps Väldigt Många Nya spel. Var och en med stora Förväntningar på sig. Så nu är Frågan Vilket Spel längtar du till ? Själv så längtar jag Fruktansvärt mycket till Fallout 3. fallout 3 verkar va bra. ja längtar ja till resident evil 5 och left 4 dead Jag hörde att RE5 kommer floppa. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 jag längtar till Resident Evil 5 kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Enda spelet jag längtar till och planerar att köpa är ju Guitar Hero: World Tour (4). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 5 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 Enda spelet jag längtar till och planerar att köpa är ju Guitar Hero: World Tour (4). Guitar hero World tour är samma som Gh 4 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.