bazti Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Fint är det då inte. Men lite roligt. Fast demot kan inte jämnföra sig med burnout Revenge gran turismo 5 :D Gran Turismo: Prologue har väl 3-4 banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 6 banor, både fram och bakåt. Online En A-B-C Och S del eller vad den heter, glömt bort. Vid 70 bilar. Superroligt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 25 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2008 Det äger! Askul spel , prisvärt , smakfullt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 29 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2008 köp antingen Gran Turismo 5: Prologue, eller så väntar du till Motorstorm: Pacific Rift (2), den ska tydligen innehålla slitscreen för upp till 4 spelare! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLITZFREEDOME Skrivet 30 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2008 Det som är bra med Motorstorm är väl grafiken? För det ser snyggt ut men när man kör så ser det väldigt overkligt ut tycker jag. Jag har inte spelet men har sett trailers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fanofaik Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 det är 10 banor på gt5 prouluge (Obs sugger på stavning) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Royaliti Skrivet 8 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Juli 2008 Jag har Race driver GRID å jag tkr det är rett roligt !! Köp det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 10 Juli 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juli 2008 tack för alla svar :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.