NintendoGuy Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Tror ni att Bioshock 2 kommer att leva upp till sin föregångare? Bioshock 1 var otroligt bra tycker jag. Det här är taget från FZ.se Take Two Interactive lämnade idag ut sin senaste kvartalsrapport och där står glädjande nyheter för alla Bioshock-fans. Take Two annonserar nämligen där att Bioshock 2 är under utveckling och beräknas komma ut under det fjärde kvartalet av Take Twos räkenskapsår 2009 (runt oktober samma år). Det visar sig även att det inte är 2K Boston (tidigare Irrational Games) som står för utvecklingen, denna gång föll lotten på 2K Marin. Enligt spelsiten IGN kommer Bioshocks fader, Kevin Levine, vara med och utveckla uppföljaren. Några detaljer om själva spelet framkommer däremot inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Det kommer också komma en ny Bioshock film. Jag tror nog att bs2 kommer att bli bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Det kommer säkert att bli bra, men jag tror inte det kommer hålla samma kvalité och koncept som Bioshock 1 och Systemshock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 det kommer väl blirätt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.