NintendoGuy Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Vad är det bästa zelda ögonblicket tycker du? Själv tycker jag att det är i Twillight princess när Midna är nära att dö och man springer med hon på ens rygg som varg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tygger Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 döda sista bossen i OOT, härligt ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 16 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Jag har inte äns gjort det än.. Kom till stället när han blev Ganon och man skulla hamra hans svans. Dog där :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 7 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juli 2008 (redigerat) Den där sekvensen i Oot efter vatten-templet i Kakariko när det brinner.. Vet inte varför jag gillar den :P Redigerat 7 Juli 2008 av JonteFire2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hyldran0 Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 slut scenen i TP är ju kul men jag gillar bättre när Midna är sjuk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azzeus Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 Det bästa ögonblicket i Zelda spelen är när Link spelar de 8 instrumenten framför ägget i "Link's Awakening". Eventuellt när han sen ska spela igen för valen. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 bästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på han Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Roset_16 Skrivet 21 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juli 2008 Hej! Jag tycker det är när man får hästen i OOT , istället för att behöva springa som en galning överallt bra för att komma någonstans så får man en häst. JIPPI!!!!!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 26 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Juli 2008 Att ha dödat Ganondorf i TP för första ggn. Det var dessutom ett riktigt bra slut och en ganska så svår sista strid när man körde den för första ggn XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 bästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på hanVilken kyckling kung? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moldorm Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 NOT TAKE MIRROR http://www.zeldawiki.org/images/7/7f/Yeta_transformed.jpg ...f*n vad rädd jag blev. ;_; Ramlade nästan ut genom fönstret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 30 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 30 Juli 2008 bästa ögonblicket är ju när dän här kyckling kungen i TP dör ju så j*vla grymt när midna tar kål på hanVilken kyckling kung? :huh: ZANT i twilight templet >.< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg