NintendoGuy Skrivet 16 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2008 Charlie the unicorn 1 Charlie the unicorn 2 Tvåan är bäst XD Man måste älska sången i tvåan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ettan är gammal men 2:an har jag dock inte sett ;o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
muqq Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Har sett båda flera gånger. =D "Shun the non believer!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 skit roliga!! :D :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Hur får jag tillbaka min 5 slösade minuter? Den var inte rolig, den va bara gay! -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 19 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Hur får jag tillbaka min 5 slösade minuter? Den var inte rolig, den va bara gay! -.- Om man säger att dom där inte är roliga kan du inte engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Otroligt slösade några minuter av mitt liv på nåt värdelöst. Jag såg en av videosarna typ för ett år sen, var roligt då men inte nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sert219 Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Otroligt slösade några minuter av mitt liv på nåt värdelöst. Jag såg en av videosarna typ för ett år sen, var roligt då men inte nu. Bra att nån förstår att dom suger. Dom säger ju bara blablabla charlieeeee. me gayröst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Så j*vla creepy asså :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Apelsin Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 (redigerat) Dem är jätte bra ;D "The magical amulet! Sparkle, sparkle!" "S- sparkle!" LOL Redigerat 21 Juni 2008 av Apelsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ifuckyouass Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Otroligt slösade några minuter av mitt liv på nåt värdelöst. Jag såg en av videosarna typ för ett år sen, var roligt då men inte nu. Bra att nån förstår att dom suger. Dom säger ju bara blablabla charlieeeee. me gayröst NO SHIT? Kanske för att det är menat... -_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Älskar candymountain låten. När jag brukade lira WoW använde vi den som wipe-låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.