Procastinatio Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 Jag vill joina jag heter manski10 och är: combat 82 mage 64.. range 50 ): och är p2p så..?hur joinar man???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 1 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2008 omg..ingen svarar hur man gör.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 omg..ingen svarar hur man gör.. <_<Hon skrev typ på sitt förat inlägg om hur man gör. Skicka pm till henne <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fag Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 omg..ja men ja skrev i tråden,men finns det nån sida man ska skriva in sej på eller nåt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 5 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juli 2008 burkan du är id,du skriver joining reqs på varje clan tråd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imiron Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 (redigerat) clanen skulle se bättre ut om de hade bra/seriös/kunnig ledare vilket ''elin'' inte är. Sa personen som inte hittar till Lumbridge. Edit: Råkade citera fel person innan. Ledsen för det. Redigerat 6 Juli 2008 av Imiron Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 jag har ett acc 77ej p2p men ska kanske bli det heter:razmus89 som h'r fast ta bort en 8 och en 9:a Sa personen som inte hittar till Lumbridge :) Det var Desertpures som inte hittade till Lumbridge... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imiron Skrivet 6 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Juli 2008 jag har ett acc 77ej p2p men ska kanske bli det heter:razmus89 som h'r fast ta bort en 8 och en 9:a Sa personen som inte hittar till Lumbridge :) Det var Desertpures som inte hittade till Lumbridge... Vet, msåte ha råkat citera fel. Skulle citera att han ville ha annan ledare. Sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ROBLOX Skrivet 12 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Juli 2008 DAMN! jag är i lvl 52 :( men har hög range :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 15 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 15 Juli 2008 (redigerat) Jag är korkad och gillar snopp. Redigerat 15 Juli 2008 av Ozt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg