Gäst Glassgubben Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jo hur installerar man cs:s till steam? använder man koden på manualen som med följer i förpackningen eller installerar man skivan och får en kod på så vis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Du installerar skivan bara då installeras det i steam också. Men du måste använda koden som finns på manualen efter installationen, det brukar komma upp en ruta där du ska skriva in den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 ska jag ha steam igång när jag installerar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 ska jag ha steam igång när jag installerar?Steam startas auotmatiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Det är ju bara att stoppa in skivan och installera. Ta det som det kommer sen liksom. Gör som det står osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Själv registrerar jag spelet och laddar ner det. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Vadå? Från deras hemsida, eller menar du... Du vet... ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Nej från steam menar han nog det finns ett ställe i steam som du trycker på Activation code eller nåt liknande Tror det va Activate proudukt eller nåt där ska du slå in din cd key som med följer. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 (redigerat) Vadå? Från deras hemsida, eller menar du... Du vet... ^_^Jag registrerar spelet på steam och laddar ner det genom steam lagligt. Redigerat 18 Juni 2008 av Vitdom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bruce Skrivet 20 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2008 Måste man inte betala något för att ladda hem från steam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Juni 2008 Måste man inte betala något för att ladda hem från steamJo, man måste såklart köpa spelet först?Sen har man spelet registrerat på sitt konto och kan ladda ner det när man vill, bara man använder samma konto. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg