Rullis Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Någon mer som har detta underbara spel? :) Jag tycker själv att det är ett skit kul spel men samtidigt lite klurigt ^^ Lite likt Zelda-spelen för er som undrar.. Detta ser mer tecknat ut, men det är fortfarande bra! Här är en trailer; http://www.gametrailers.com/player/33334.html Som ni ser så har det fått 9~/10.. Jag ger det själv 10/10 Bara ett litet tips för er som söker nya spel ;x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Det verkar nice! Visste inte att det redan kommit ut! Såg på en video det stog oktober 2008! o.O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Såg det på Game häromdagen, kostade bara 399 kr! ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Ja jag tror också att jag har sett det! Det ser faktiskt lite kul ut! Men först får jag klara ut Zelda innan man kan börja fundera över något nytt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Yes box, det är fett kul. Och det kan se lite tecknat ut, men det är som gör att det blir ännu roligare ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Jag har det till ps2. Det är lätt ett av dom 3 bästa jag spelat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Fixade det för ett tag sedan. Är på någon boss i en skog, en väktare eller något. Någon som har mnågot tips på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Fixade det för ett tag sedan. Är på någon boss i en skog, en väktare eller något. Någon som har mnågot tips på den? Kan du vara lite mer spesefik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Kan det vara Spider Queen? :P Du ska sätta fast 3 st Vines på dem hokarna på baksidan av hon, när du har gjort det "öppnas" hon. Då ska du gå fram o slå på 'ögonen' eller vad det är ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 17 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juni 2008 Kan det vara Spider Queen? :P Du ska sätta fast 3 st Vines på dem hokarna på baksidan av hon, när du har gjort det "öppnas" hon. Då ska du gå fram o slå på 'ögonen' eller vad det är ^^ Jaha.. Hon var ganska svår men det lättaste sättet är när hon "öppnas" så ska du bara använda den där svärd rita magin som cuttar saker. Använd den över alla ögonen så dör hon nog ganska så snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Såg det på Game häromdagen, kostade bara 399 kr! ^^Vet bdu om det fanns något erbjudande? SÅ man kunde lämna tillbaka ett spel och få det billigare? ^^" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 Juni 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Wendos. Japp. "Lämna in 2 st wii spel o få Okami för 1 kr" Sen var det en sån här också -> * Fast kommer inte ihåg vad den stog för :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.