Bplay Skrivet 18 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Juni 2008 Den * brukar ofta stå för att det inte gäller vilka spel som helst, utan något begagnat de vill få in! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tingle Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 (redigerat) Fixade det för ett tag sedan. Är på någon boss i en skog, en väktare eller något. Någon som har mnågot tips på den? Kan du vara lite mer spesefik? då kunde jag inte då jag inte spelat på länge, men nu kan jag. nej, det var inte spider queen, det är Tao Master Waka i Agata forest Edit: Klarade den nästan direkt efter att jag skrev detta. :P Redigerat 22 Juni 2008 av Tingle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2008 Ser väl rätt så kul ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 23 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2008 Ganska. Inte bättre än TP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.